ترامپ رهبر دمکراتهای سنای آمریکا را دلقک خطاب کرد

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری منتخب آمریکا در صفحه توئیتر خود با انتقاد از اقدامات «چاک شومر» رهبر حزب اقلیت سنای آمریکا در جلوگیری از بازنگری طرح بیمه های درمانی دولت اوباما، وی را دلقک خطاب کرد.

  

به گزارش خبرچه به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ترامپ در صفحه توئیتر خود با بیان این مطلب نوشت : دمکراتها می دانند که اوباماکر تا چه اندازه ناکارآمد است.


وی ادامه داد : آنها به جای تلاش برای اصلاح این قانون، از عادت سیاستمداران پیروی و دیگران را سرزنش می کنند. حقیقت این است که اوباماکر از همان ابتدا دروغ بود.


رئیس جمهوری منتخب می افزاید : زمان آن رسیده که جمهوریخواهان و دمکراتها در کنار یکدیگر قرار بگیرند و به طرحی دست یابند که کارآمد بوده و هزینه کمتری داشته باشد.


در شرایطی که دونالد ترامپ و جمهوریخواهان کنگره آمریکا آماده لغو قانون بیمه های درمانی دولت فعلی موسوم به «اوباماکر» هستند، «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه در یادداشتی خطاب به مردم آمریکا نوشت :«حذف بیمه های درمانی 30 میلیون آمریکایی که بسیاری از آنها سفیدپوست و از طبقه کارگری هستند، حذف اضافه کارهایی که کارگران، محق دریافت آن هستند، خصوصی سازی صنعت بیمه و تأمین اجتماعی و قانون زدایی از بازار سهام، کمکی به حل مسائل نخواهد کرد و اینها هیچ کدام مواردی نیست که مردم برای آن رأی داده باشند».


ترامپ 20 ژانویه (اول بهمن) وارد کاخ سفید خواهد شد. کنگره جدید آمریکا از روز سه شنبه کار خود را آغاز کرده است.                        

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد