انعکاس رسانه ای اقدامات دولت یازدهم، کم فروغ است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با این که دولت تدبیر و امید کارها و زحمات مختلفی را انجام داده ولی انعکاس رسانه ای اقدامات و عملکرد دولت، کم فروغ بوده است.


  
به گزارش خبرچه به نقل از ایرنا، سید بیوک موسوی روز شنبه در جریان افتتاح چندین پروژه عمرانی در شهرستان سلطانیه افزود: با وجود محدودیت اعتباری که دولت تدبیر امید از آغاز فعالیت خود با آن مواجه بوده است کارهای بزرگ و اقدامات قابل توجهی در سطح کشور در عرصه های مختلف انجام شده است.
وی ادامه داد: متاسفانه بنا به دلایلی که از آن ها، اطلاعی نداریم و برای ما قابل درک نیست، تلاش عده ای در کشور این است که شیرینی اقدامات انجام شده از سوی دولت را به کام مردم تلخ کنند.
موسوی به خود کفایی در تولید گندم در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: این موفقیت در سطح جامعه چنان که باید بازتاب داده نشد، در حالی که پس از تحقق خودکفایی در تولید گندم در دولت اصلاحات، در دولت قبلی شرایط به گونه ای شد که در برخی از سال ها واردات گندم کشور به 6 میلیون تن هم رسید.
وی افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید نرخ عقلانیت در دستگاه های اجرایی به واسطه انتخاب مدیران توانمند، هوشمند و آگاه بالا رفته است.
به گزارش ایرنا، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر چندین طرح و پروژه عمرانی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به مرحله بهره برداری رسید.
راه اندازی مجدد کارخانه آرد سلطانیه یکی از این طرح ها بود که با بیش از 150 میلیارد ریال اعتبار فعالیت مجدد خود را آغاز کرد.
آیین افتتاح 42 طرح آبیاری تحت فشار، لوله گذاری و کانال کشی با اعتبار27 میلیارد و 935 میلیون ریال در سطح زمین های کشاورزی استان زنجان، امروز/ شنبه/ به صورت نمادین در سلطانیه برگزار شد. 
ساختمان جدید آموزشی و اداری دانشگاه پیام نور سلطانیه نیز از دیگر پروژه هایی بود که روز شنبه به بهره برداری رسید.
این پروژه با یک میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار در یک هزارو 400 مترمربع به بهره برداری رسید.
در پنجمین روز از دهه فجر خوابگاه دخترانه و سلف سرویس مرکزی آموزشگاه شهید مدنی سلطانیه نیز با 12 میلیارد ریال اعتبار در یکهزار و 500 مترمربع زیربنا به بهره برداری رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد