هنوز هم جوانانی از جنس جوانان دوران دفاع مقدس داریم

دفاع مقدس یک قطعه نورانی از کشور ایران است . تمام افرادی که اندک انصاف و تعلق خاطر به کشور داشته باشند این موضوع را تصدیق می کنند که جمعی از مردم و جوانان این کشور در برابر هجوم دیکتاتور خونخواری به اسم صدام که از جانب آمریکا، اسرائیل، آل سعود و برخی کشورهای عربی و بسیاری از کشورهای دنیا از جمله شوروی سابق حمایت می شد، مقابله کردند و از ناموس و خاک این سرزین دفاع نمودند. مردم کشور اجازه ندادند خاک پاک ایران زیر چکمه های جنایتکاران بعثی مورد اهانت قرار گیرد.هر انسان منصفی این فداکاری و سلحشوری را که برای حراست از هویت کشور صورت گرفت می ستاید و برای آن ارزش قائل است.
  ادامه مطلب ...

احیاء دیوار تاریخی گرگان باعث جهش در گردشگری کشور می شود

استاندار گلستان گفت: اگر بتوانیم احیاء و بهره برداری از دیوار تاریخی گرگان را به بخش خصوصی واگذار کنیم می تواند باعث جهشی بزرگ در گردشگری کشور و منطقه باشد.

  ادامه مطلب ...

رقیب جدی ایران در تولید پسته

معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به صادرات بیش از ۳۵ هزار تن پسته از کشور در پنج‌ماهه نخست امسال گفت: امروز آمریکا رقیب جدی ایران در تولید پسته است.
  ادامه مطلب ...

سازندگان «خندوانه »منافق نیستند

روحانیان هم می‌‌توانند با اقداماتی اساسی در جهت شادی مردم تلاش کنند.

  ادامه مطلب ...

رئیس جمهور فیلیپین خواهان خروج نظامیان آمریکا از جنوب این کشور شد

رئیس جمهور فیلیپین ضمن انتقاد از نقش آمریکا در بروز نا آرامی ها در جنوب این کشور، خواستار خروج نیروهای نظامی آمریکا از فیلیپین شد.

  ادامه مطلب ...