در سومین روز از رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94 انجام شد؛

پاتوق

در سومین روز از رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94 انجام شد؛

پاتوق ایرانیان  پاتوق  پاتوق سرای ایرانیان

  در عرصه دریا اجازه تعرض به منافعمان را نخواهیم داد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: شلیک موشک کروز نور دل هر خصمی را به لرزه در می آورد، این غرش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا را نشان می دهد.
امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز و در سومین روز از رزمایش نیروی دریایی ارتش پس از شلیک موشک نور در جمع خبرنگاران، با بیان این مطلب که نور توسط یگان ساحلی نیروی دریایی ارتش شلیک شد، گفت: این شلیک یک غرش افتخار آمیز برای تک تک ایرانیان است.
وی افزود: این شلیک، غرشی است که دل هر خصمی را به لرزه در می آورد، این غرش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا را نشان می دهد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان این مطلب که نیروی راهبردی جمهوری اسلامی ایران با توانمندی که در عرصه موشکی بدست آورده به هیچ تهدید اجازه نمی دهد که که سواحل و آب های سرزمینی کشورمان را مورد تعرض قرار دهد، اظهار داشت: منافع جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا را با قدرت حفط می کنیم.
وی با اشاره به ویژگی های موشک نور، گفت: برد این موشک نزدیک 150 کیلومتر است، دقت و سرعت آن در وضعیت خوبی است و هدف از پیش تعین ش
آزمایش موفقیت آمیز موشک های کروز نور
در سومین روز از رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94، اقتدار موشکی نیروی دریایی راهبردی ارتش در آبهای آزاد به نمایش درآمد.
امیر دریادار دوم موسوی گفت: از یگان های شناور سطحی نیروی دریایی ارتش امروز به صورت همزمان با پرتاب موشک های سطح به سطح کروز نور اقدام به انهدام اهداف از پیش تعیین شده کرده و با موفقیت این مأموریت را به انجام رساندند.
وی افزود: همچنین در سومین روز از مرحله نمایش قدرت رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94 موشک های نور که اخیراً پس از ارتقا دقت و برد  به این نیرو تحویل شده است از ساحل به سمت اهداف از پیش تعیین شده پرتاب و با موفقیت به هدف ها اصابت کرد.
سخنگوی رزمایش اذعان داشت: یگان های شناور نیروی دریایی ارتش که در منطقه عمومی رزمایش مستقر شده اند به منظور انهدام اهداف سطحی و هوایی دشمن در این روز از رزمایش اقدام به تیراندازی با توپ ها و سلاح های ضد هوایی موجود در این یگان ها کردند.
سخنگوی رزمایش تصریح کرد: علی رغم اقدامات الکترونیکی دشمن علیه سامانه های موشکی نیروی دریایی ارتش، هیچ خللی در پرتاب موشک های پیش بینی شده وارد نیامده و تمامی این پرتاب ها بصورت کاملاً موفقیت آمیز انجام شد.
ناو هواپیمابر ائتلاف زیر ذره بین پهباد نیروی دریایی ارتش
یک فروند پهباد شناسایی تاکتیکی نیروی دریایی ارتش با پرواز بر فراز ناو هواپیمابر ائتلاف نسبت به شناسایی آن اقدام کرد.
به گزارش قرارگاه رسانه ای رزمایش دریایی ولایت ۹۴ ٬امیر دریادار موسوی سخنگوی این رزمایش با اعلام مطلب فوق افزود: در این رصد پهپاد نیروی دریایی ارتش توانست علاوه بر تصویر برداری دقیق از سامانه های نصب شده در ناو مذکور نسبت به ارسال همزمان این تصویر اقدام نماید.
دریادار دوم موسوی در ادامه گفت: این نوع پهباد ها ضمن دقت و سرعت بالا در شناسایی و رصد یگان های شناور ٬از توانمندی لازم به منظور انهدام اهداف مورد نظر در شرایط لازم برخوردار هستند.
سخنگوی رزمایش در ادامه با تاکید بر هوشیاری یگان های شناور سطحی ٬زیر سطحی و پروازی نیروی دریایی در زمینه شناسایی انواع شناور ها٬تصریح کرد: یک فروند زیر دریایی کلاس غدیر این نیرو ٬مسئولیت شناسایی و تصویر برداری از ناو هواپیمابر ائتلاف را با نزدیک ترین فاصله ممکن به ناو مذکور با موفقیت به انجام رساند.
وی افزود: زیر دریایی بومی کلاس غدیر با دارا بودن سامانه های راداری کشف و شناسایی پیشرفته قادر هستند با رعایت اختفای کامل تا کمترین فاصله ممکن به اهداف مورد نظر نزدیک شده و بدون هیچگونه احتمال تهدید و آسیب دیدگی ماموریت خود را در سلامت کامل انجام دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد