من از «سپاه» راضی هستم و به هیچ وجه نظرم بر نمی‌گردد!


سپاهیان اگرچه در عرصه های خارجی و حتی داخلی معاندینی داشته و دارند اما برای سبزپوشان همین بس که همیشه مورد تأیید حضرت روح الله(ره) و مقام معظم رهبری بوده اند.

    

به گزارش پاتوق  به نقل از سرویس مقاومت جام نیـوز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مدت کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد و در وقایع سخت و خطرناک و حساس همیشه در کنار ملت ایستاد و خالصانه با رزم خود دشمنان انقلاب اسلامی را پس زد.

 

سپاهیان اگرچه در عرصه های خارجی و حتی داخلی معاندینی داشته و دارند که سعی می‌کنند به هر طریقی کارنامه روشن این نهاد انقلابی را خدشه دار کنند اما برای سبزپوشان راه خدا همین بس که همیشه مورد تأیید حضرت روح الله(ره) و مقام معظم رهبری بوده اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ذاکر شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 14:13 http://ataher.blogfa.com

سلام. به جمع دوستان خوش آمدی. وب خوبی را شروع نمودی. ولی به روز رسانی منظم نبوده. به روز رسانی منظم به صورت روزانه یا یک روز درمیان تداوم داشته باشه. از وب پاتوق یاران برای به روز رسانی الگو برداری کنید.
از مطالب وب اخبار روز و جوان هم می توانی برای به روز رسانی استفاده کنی. لینک دوستان را فعالتر کن به وب دیگران سربزن و با آنها لینک بشید تا آمار بازدیدها بالاتر برود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد