سرلشکر رشید:اعتقاد به ایجاد وحدت در بین نیروهای مسلح از ویژگی های بارز سرتیپ سلیمانجاه بود

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امیر سلیمانجاه از فرماندهان برجسته ارتش بود و اعتقاد به ایجاد وحدت در بین نیروهای مسلح از ویژگی های بارز وی محسوب می شد.

   

سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید، جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تشییع پیکر پاک مرحوم امیر سرتیپ جانباز بهروز سلیمانجاه گفت: امیر سلیمانجاه از فرماندهان برجسته و بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران بود  و اعتقاد  به ایجاد وحدت در بین نیروهای مسلح از ویژگی های بارز وی محسوب می شد.

 به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرلشکر رشید در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی آجا گفت: امیر سلیمانجاه سه ویژگی داشت که شاید بتوان گفت متفاوت از سایر نظامیان بود. یکی اینکه در تعامل با فرماندهان سپاه بسیار تلاش می کرد و اعتقاد داشت به ایجاد وحدت در بین نیروهای مسلح که توصیه حضرت امام (ره) بود. ویژگی دوم نحوه طی کردن مدارج و مسئولیت هایی بود که عهده دار شد. از فرمانده گردانی تا مسئولیت های خطیر در اوایل انقلاب در کردستان و در کنار همرزم خود سردار جاویدالااثر حاج احمد متوسلیان و سپس در دوران دفاع مقدس به عنوان فرمانده تیپ یکم لشکر 21 حمزه در عملیات های بزرگی نظیر فتح المبین، طریق القدس و بیت المقدس ایفای نقش کرد. بعد فرمانده لشکر 21 حمزه نیروی زمینی ارتش شد و سپس به معاونت فرماندهی نزاجا و معاونت اطلاعات و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح ارتقاء مسئولیت یافت و بازوی توانمندی برای فرماندهی معظم کل قوا بود.

سرلشکر رشید سومین ویژگی مرحوم سلیمانجاه را صراحت و صداقت وی توصیف کرد و افزود: سرتیپ سلیمانجاه حقایق را بدون اینکه کتمان نماید بیان می کرد و راهکارهای علاج مشکلات را نیز پیشنهاد می داد.

گفتنی است، امیر سرتیپ جانباز بهروز سلیمانجاه شنبه شب گذشته پس از تحمل سالها آثار و ضایعات جانبازی در عروجی عاشقانه و ملکوتی به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد