آخرین ناکامی مرد خاکستری در حمایت از متهم فساد بانکی

بعد از خشم شدید مرد خاکستری از اقدام وزیر اقتصاد در عزل رستگار، در نهایت وزیر مجبور میشود در سایه فشارهای این فرد اقداماتی را مبنی بر عدم ارتباط عزل وی با فیش‌های نجومی انجام دهد.

  به گزارش مشرق؛ پیرو اخبار منتشره قبلی در خصوص حمایتهای گوناگون شبکه مافیای قدرت و ثروت با محوریت فرد خاکستری از متهمان فسادهای کشف شده اخیر در شبکه بانکی که ابعاد مختلف رسانه ای ،اطلاعاتی ،حقوقی و.... داشته است، چندی پیش از سوی منابع خبری مشخص گردید بعد از عزل یکی از متهمان مطرح در پرونده فساد بزرگ بانکی یعنی مدیر عامل سابق بانک ملت از این سمت، مرد خاکستری به روش‌های مختلف از قبیل تولید اخبار در شبکه مجازی ، مشاوره حقوقی و اطلاعاتی به متهم در خصوص نحوه برخورد و پاسخگویی به این مساله در مراکز رسیدگی ، اقدام به فشار آوردن به وزارت اقتصاد برای رفع و رجوع این مساله و نشان دادن عدم ارتباط عزل رستگار با ماجرای پرونده فساد بانکی و حقوق‌های نجومی داشته است .

همچنین بعد از خشم شدید مرد خاکستری از اقدام وزیر اقتصاد در عزل رستگار ، در نهایت وزیر مجبور میشود در سایه فشارهای این فرد از مدیر عامل جدید بانک ملت و برخی مسئولین بانک مرکزی بخواهد تا به همراه برخی عوامل وزارت اقتصاد جلسه ای تشکیل دهند و بیانیه ای مبنی بر عدم ارتباط عزل رستگار با فیش‌های نجومی و تخلفات انجام شده توسط وی به منظور معمولی جلوه دادن این عزل صادر گردد. اما از آنجاکه بسیاری از اسناد و اطلاعات مربوط به دریافتهای رستگار و اقدامات دیگر آن قبلا اطلاع رسانی شده بود، جلسه مذکور عقیم مانده و نهایتا مرد خاکستری در این تلاش ناکام می ماند.

لازم بذکر است در پی درج بخشی از دریافتیهای نجومی رستگار در رسانه ها ، روز یکشنبه 13تیر 1395وزیر اقتصاد با تشکیل جلسه هیئت مدیره وی را عزل و دکتر اخلاقی را مدیر عامل بانک ملت نمود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد