فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه: حماسه شهدای خلیج فارس گل سرسبد دفاع مقدس بود

بوشهر - فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: حماسه شهدای خلیج فارس گل سرسبد دفاع مقدس بود.
  

به گزارش خبرنگار  مهر، سردار علی رزمجو چهارشنبه‌شب در مراسم بزرگداشت شهدای خلیج فارس در بوشهر ضمن تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم و سوگواری سالار شهیدان اظهار داشت: در ایام هفته نیروی انتظامی قرار گرفته‌ایم که این عزیزان نقش مهمی در تامین امنیت جامعه دارند و این رو را گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: امروز بیست‌ونهمین سالگرد شهدای خلیج فارس است که در نبرد مستقیم با آمریکا به شهادت رسیده اند و در آن روز حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند که تا همیشه جاوید است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران ادامه داد: همه شما مستحضرید که پیشوایان راستین تشیع از رسول گرامی اسلام تا امام عصر(عج) همه الگوهای شایسته‌ای برای ایثار و ازخودگذشتگی و شهادت برای ما بوده‌اند.

وی اضافه کرد: نقطه اوج این ایثارگری‌ها در وجود امام حسین و یارانش تبلور یافت و فرهنگی که این حماسه بزرگ خلق کرد همواره مستمر است. کسانی که دنبال آخرتند همچون شهدای خلیج فارس از آن پیروی می‌کنند.

رزمجو افزود: در انقلاب اسلامی هم افتخارات بزرگی از مفهوم ایثار که نقطه اوج آن شهادت است به وجود آمد که پیش روی جهانیان به نمایش گذاشته شد.

وی  گفت: با شروع جنگ تحمیلی در جغرافیای استان بوشهر به‌ویژه در جزیره استراتژیک فارسی شاهد حماسه‌هایی بودیم که گل سرسبد آن در سال ۶۶ در نبردی نابرابر در مقابل استکبار به دست سرداران شهیدی همچون سردار مهدوی، بیژن گرد، توسلی، مبارکی و .... به وقوع پیوست.

به گزارش خبرنگار مهر، در این برنامه ساسان نوذری هنرمند بسیجی که حماسه‌های ماندگار این شهدا را در قاب هنر به تصویر کشیده است، اجراهای خود را در ستایش نادر مهدوی و همچنین دو قرن مقاومت اجرا کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد