آمریکا پشت پرده جنگ افروزهای منطقه قرار دارد

آمریکا پشت پرده جنگ افروزهای منطقه قرار دارد

امام جمعه تویسرکان گفت: آمریکا و نظام سلطه جهانی پشت پرده جنگ افروزهای خون بار در منطقه و جهان اسلام قرار دارد.

  به گزارش ایرنا حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان افزود: امروز آمریکا، آل سعود و متحدان آنها مانند جبهه یزیدیان سخن از حقوق بشر و انسان دوستی می زنند اما چهره خبیث و زشت آنها نمایان شده است.
وی بیان کرد: دشمنان خدا و انسانیت و جبهه یزیدیان در کربلا ثابت کردند که در صورت تسلط از هیچ جنایتی ابایی ندارند و امروز آمریکا و آل سعود به طور مستقیم و یا به صورت نیابتی از انجام هیچ جنایتی در منطقه فرو گذار نمی کنند.
حجت الاسلام مرتضی موحدی با اشاره به اینکه محرم و عاشورا در هر سال مصادیق جریان توحیدی و شیطانی را برای ما به صورت شفاف تبیین و ترسیم می کند اظهار کرد: تقابل اسلام ناب محمدی با جبهه استکبار و طاغوت ریشه قرآنی دارد و ما امروز باید تکلیف خود در این تقابل مقدس را بدانیم.
وی اضافه کرد: جنایت های خبیثانه و کشتار مردم بی گناه در سوریه، عراق، یمن و دیگر کشورها امتداد همان مسیر طاغوتی و یزیدی است که سکوت و انفعال در برابر آنها به هیچ وجه با مبانی مکتب عاشورا همخوانی ندارد.
خطیب نماز جمعه تویسرکان مجالس عزا و آیین های سوگواری امام حسین(ع) را مایه رحمت، تعالی و پیمودن مسیر عزت و بندگی دانست و خاطر نشان کرد: مکتب عاشورا ما را از گناهان و ذلالت ها دور می کند و لباس فاخر بهشت را بر تن ما می پوشاند.
وی تاکید کرد: بصیرت افزایی از مهمترین کارکردهای مجالس سوگواری سید الشهدا(ع) است که ضامن تداوم حرکت در مسیر ارزش های ناب الهی به شمار می رود.
حجت الاسلام موحدی با تاکید بر اینکه باید مواظب باشیم تا برکات و آثار بزرگ مکتب عاشورا در جامعه باقی مانده و تداوم یابد گفت: فریضه مهم امربه معروف و نهی از منکر نباید به هیچ عنوان بر زمین گذاشته شود.
وی با اشاره به نقش بزرگ و اثر گذار حضرت امام سجاد(ع) در مبارزه با طاغوت زمان و پیشبرد اهداف ارزش های الهی در جامعه تصریح کرد: این امام همام هرگز در برابر ظلم و جور بنی امیه سکوت نکردند و نشان دادند که جریان حسینی نمی تواند در برابر جریان یزیدی ساکت باشد.
حجت الاسلام موحدی تاکید کرد: امام زین العابدین(ع) همواره مردم را به دوری از اطاعت از طاغوت و غیر خدا فراخواند و نهضت بزرگ حسینی را تداوم بخشید.
تویسرکان در 90 کیلومتری شهر همدان قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد