پیگیری اعتبارات تخصیصی سفر رئیس‌جمهور از سوی اعضای شورای شهر اراک

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: کمیسیون های شورای شهر اراک پیگیری اعتبارات تخصیصی سفر رئیس‌جمهور را در دستور کار قرار دهند تا پروژه ها هر چه سریعتر اجرایی و تکمیل شوند.

  

به گزارش خبرچه به نقل از خبرنگار مهر، اسماعیل تاج آباد عصر دوشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر اراک اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل زمستان و فرارسیدن برف و سرما، شهرداری اراک یک نسخه از برنامه های تدوین شده مربوط به ستاد زمستانی را به شورای اسلامی ارسال کند تا شورا در جریان برنامه قرار گیرد.

وی افزود: شهرداری از کنده کاری های جدید در سطح شهر خودداری کند و تا قبل از فرا رسیدن زمستان، کنده کاری های بلاتکلیف را به سرانجام برساند، به ویژه در حاشیه شهر اراک که اقدامات عمرانی تردد را برای ساکنان این مناطق دشوار کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک ادامه داد: کنده کاری ها فعلا مرمت شوند تا در زمان مقتضی نسبت به روکش آسفالت آنها اقدام شود و در جلسه آینده اقدامات انجام شده در این زمینه توسط شهردار اراک ارائه شود.

تاج آباد در بخش دیگر سخنان خود گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور و هیات دولت اعتبارات خوبی به استان تخصیص داده شد که پنجاه درصد از این اعتبارات مربوط به امسال و پنجاه درصد در سال آینده محقق می شود و لازم است روسای کمیسیون های شورا برنامه های خود را در حوزه کاریشان تدوین کنند و هر حوزه پیگیر اعتبارات پیش بینی شده خود باشد.

وی بیان داشت: همچنین پیگیری قولی که در ارتباط با وگذاری اتوبوس برای بهبود و نوسازی شرایط ناوگان اتوبوسرانی اراک داده شده، در دستور کار کمیسیون مربوطه قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک افزود: کمیسیون خدمات شهری شورا نیز در مورد ۷۰هکتار زمینی که برای فضای سبز اراک مصوب شده پیگیری کند که کدام مکان مناسب بوده و چه میزان اعتبار برای آن لازم است.

تاج آباد ادامه داد: همچنین در مورد ۸۰میلیارد تومانی که برای طرح توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک تخصیص داده شده باید پیگیری لازم صورت گیرد، تا این پروژه هر چه سریعتر تکمیل شود.                        

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد