بازارهای بورس اسیر نظرسنجی های انتخاباتی آمریکا

همزمان با کاهش فاصله نامزد جمهوری خواهان و دمکرات ها در رقابت های انتخاباتی آمریکا، تابلوهای بازارهای مالی آمریکا (بازار بورس نیویورک) و اروپا روز قرمزی را پشت سر گذاشتند.
  
به گزارش شبکه تلویزیونی یورونیوز، بازارهای مالی آمریکا و اروپا در نخستین روز معاملاتی هفته، روند کاهشی را تجربه کردند.

شاخص‌های داوجونز و اس.اند.پی 500 به ترتیب 120 و 50 واحد افت شاخص را تجربه کردند.

میزان شاخص صنعتی داوجونز با شش صدم درصد کاهش به 18 هزار و 516 ممیز 60 و شاخص اس.اند.پی 500 با هشت صدم درصد کاهش به دو هزار و 172 ممیز 90 رسید.

همچنین بورس های مهم اروپایی از جمله کاک-40 فرانسه، دویچه بورس آلمان و فوتسی انگلیس امروز روند کاهشی شاخص کل را تجربه کردند.

به گزارش ایرنا، نظرسنجی های جدید نشان می دهد که به دنبال انتشار خبر تحقیق پلیس اف.بی. آی آمریکا از ایمیل های مرتبط به هیلاری کلینتون نامزد دمکرات های در انتخابات ریاست جمهوری این کشور نشان می دهد اختلاف او با دونالد ترامپ رقیب جمهوریخواهش به یک درصد رسیده است.

نظرسنجی مشترک واشنگتن پست و ای بی سی نیوز که در فاصله زمانی 25 تا 28 اکتبر (چهارم تا هفتم آبان ماه) انجام شد، کلینتون با کسب 46 درصد آرا و تنها با یک درصد اختلاف از رقیب خود ترامپ، پیشتاز است. این اختلاف پیشتر دو درصد بود.

این درحالی است که تنها 9 روز به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا که قرار است هشتم ماه نوامبر برابر با 18 آبان ماه دراین کشور برگزارشود، باقی مانده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد