آموزه های قرآن کریم کلید حل معضلات اجتماعی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آموزه های قرآن کریم و سیره اهل بیت (ع) کلید حل معضلات و ناهنجاری های اجتماعی است.

  به گزارش خبرچه به نقل از ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر روز دوشنبه در آیین تجلیل از خادمان قرآنی استان مرکزی در محل فرهنگسرای آیینه اراک، افزود: تحول فرهنگی در جامعه نیازمند بهره گیری از قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) و برنامه ریزی های کاربردی کارشناسان علوم اسلامی است.
وی ادامه داد: نشر معارف قرآنی دربین آحاد مردم ودر سطوح مختلف می تواند یک حرکت بی نظیر در راستای احیاء فرهنگ اسلامی در جامعه باشد که مسئولان فرهنگی باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
امام جمعه اراک اضافه کرد: قرآن آموزی و هر گونه فعالیت قرآنی دیگر مقدمه ورود مفاهیم معنوی و انسانی به زندگی مردم و این فرصت های الهی را باید مغتنم شمرد.
وی تاکید کرد: گسترش و اشاعه سبک زندگی اسلامی، پرهیز از تجمل گرایی و نهادینه کردن فرهنگ قناعت در جامعه از مسیر عمل به موازین قرآن کریم می گذرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: اساس نظام جمهوری اسلامی ایران برپایه فرهنگ اصیل اسلام و قرآن و اهل بیت (ع) پایه گذاری شده، به همین منظور باید تلاش کرد تا با همکاری دستگاه های فرهنگی زمینه توسعه هرچه بیشتر این فرهنگ ارزشمند فراهم شود.
وی بیان کرد: مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب تنها با نهادینه کردن مبانی قرآن کریم در جامعه محقق می شود.
در پایان این نشست از فعالان و خادمان قرآنی استان مرکزی تجلیل و از کتاب آیات حق اثری از موسسه اصحاب الثقلین اراک در کرامات کربلایی کاظم ساروقی رونمایی شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
پیمان سه‌شنبه 23 آذر 1395 ساعت 01:06

سلام
خسته نباشید
میخواستم سایتی رو بهتون معرفی کنم که با فعالیت در این سایت میتوانید آمار بازدید سایت خودتون رو افزایش بدید و رتبه سایتتون رو در بین سایتهای ایرانی بهبود ببخشید و به صفحات اول گوگل وارد شوید.
این سایت برخلاف دیگر سایتها ، سایت درآمدزایی نیستش.
کاری که شما در این سایت باید انجام بدید اینه که، فقط وارد سایت بشوید و به قسمت بازدید اتوماتیک بروید و بگذارید که سایت به طور خودکار فعالیت خود را آغاز کند (بازدید از سایتهایی صورت میگیرد که دیگران جهت افزایش آمار بازدید به سایت معرفی کرده اند)
و شما در قبال بازدید اتوماتیکی که انجام میدهید امتیازی دریافت میکنید و به وسیله این امتیازها میتوانید برای وبلاگ یا سایت خود بازدید اختصاص بدید. به همین راحتی، بدون نیاز پرداخت هیچ هزینه ای.
بعد از دریافت امتیاز میتوانید سایت خود را جهت تایید در قسمت افزودن سایت جدید وارد کنید و بعد از تایید سایتتون، امتیازهای شما به بازدید از سایت شما تبدیل میشود.
این را هم عرض کنم خدمتون که اگر شما تمایل به بازدید اتوماتیک ندارید ، میتوانید برای سایت خود بازدید کننده خریداری کنید از این سایت، اونهم به قیمت خیلی کمتر نسبت به سایتهای دیگر.
لینک عضویت:
http://rank.xzn.ir/?ref=14655
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد