آغاز به کار شانزدهمین سایت خبرگزاری صدا وسیمای کشور در استان یزد

سایت خبرگزاری صدا وسیمای مرکز یزد به عنوان شانزدهمین سایت اینترنتی خبرگزاری صدا وسیمای کشور شامگاه یکشنبه در آیینی با حضور قائم مقام خبرگزاری صدا وسیما، امام جمعه یزد، استاندار و جمعی از مسئولان دستگاه های مختلف استان رونمایی و افتتاح شد.

  

به گزارش خبرچه به نقل از ایرنا، قائم مقام خبرگزاری صداو سیمای کشور در این آیین گفت: تاکنون در 16 استان این سایت برای ارائه تولیدات خبری صدا و سیما ایجاد شده و سایت مابقی استان ها نیز تا پایان امسال افتتاح می شود.
حسن عابدینی ادامه داد: بر اساس برخی آمارهای موجود حدود 30 میلیون نفر از جمعیت کشور کاربر فضای مجازی هستند که حدود پنج میلیون از این تعداد در زمینه تولید محتوا فعالیت دارند و سایر افراد مطالب تولیدی موجود در فضای مجازی را برای دیگران ارسال می کنند.
وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت و نقش آفرینی اثرگذار در فضای مجازی، در این راستا علاوه بر ایجاد معاونت فضای مجازی درصدا و سیما، برنامه ریزی های لازم برای حضور هرچه بیشتر رسانه ملی در فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است.
عابدینی با تقسیم انواع قدرت به قدرت سخت، نرم، هوشمندانه و هنرمندانه یادآور شد: اتاق فکرهای غرب با توجه به اثرگذاری قدرت هنرمندانه به استفاده از این گونه قدرت روی آورده اند و ضروری است در این حوزه فعالیت های بیشتری به خصوص از سوی رسانه ها صورت گیرد.
در این آیین سایت خبرگزاری صدا وسیمای مرکز یزد به آدرس اینترنتی yazd.iribnews.ir رونمایی و فعالیت این سایت خبری که تا پیش از این به صورت آزمایشی در حال انجام بود، رسما آغاز شد.
صدا و سیمای استان یزد علاوه بر مرکز استان دارای 6 دفتر خبری در شهرستان های مهم این استان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد