اصرار بر افشاء و انتشار مطالب به صورت ناقص و گزینشی گناهی نابخشودنی و خدمت به دشمنان انقلاب اسلامی

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد: اصرار بر افشاء و انتشار مطالب به صورت ناقص و گزینشی گناهی نابخشودنی و خدمت به دشمنان انقلاب اسلامی است که مراجع ذیصلاح باید به آن رسیدگی کنند.

  

به گزارش خبرچه به نقل از خبرنگار پارلمانی ایرنا ،علیرضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس بیانیه این کمیسیون را در محکومیت اقدام جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در انتشار اظهارات محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه را در بین خبرنگاران توزیع کرد.
در این بیانیه آمده است: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان یکی از مهم ترین کمیسیون های مجلس از حساسیت و ظرافت های ویژه ای برخوردار است که بی وجهی به قواعد حاکم بر آن می تواند به منافع ملی نظام ضربه بزند.
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این بیانیه تصریح کرد: حضور منظم وزرای خارجه و اطلاعات، کشور،‌ دفاع و فرماندهان نیروهای مسلح در این کمیسیون نشان دهنده میزان اهمیت حفظ اسرار نظام در این جایگاه مهم است.
در ادامه این بیانیه تاکید شده است: حادثه تلخی که هفته گذشته پس از جلسه مشترک وزیر امور خارجه و معاونین این وزارتخانه و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اتفاق افتاد هنجارشکنی و حاشیه سازی بی منطقی بود که اکثریت قریب به اتفاق اعضای این کمیسیون نسبت به آن معترض هستند.
در بخشی دیگری از این بیانیه آمده است: بی توجهی به ضرورت حفظ مطالب مطرح شده در آن جلسه و اصرار بر افشاء و انتشار آن به صورت ناقص و بصورت گزینشی گناهی است نابخشودنی و خدمتی به دشمنان انقلاب اسلامی که مراجع ذی صلاح باید به آن رسیدگی کنند.
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این بیانیه یادآور شد: سخنی که وزیر امور خارجه در این جلسه اعلام کرد نه اشتباه در برجام بود و نه اشتباهی در سیاست های راهبردی نظام، بلکه صرفا اشاره ای بود به یک اشتباه در اعلام موضع.
در این بیانیه کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی ضمن ابراز تاسف از این واقعه تلخ بر ضرورت وحدت و همدلی آحاد مردم و مسئولین و همه دستگاه های ذیربط به منظور پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منافع ملی تاکید کردند.
به گزارش ایرنا، کریمی قدوسی چهارشنبه گذشته -اول دی ماه - با حضور در راهروی مجلس متنی را بین خبرنگاران پخش و ادعا کرد بخشی از سخنان محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در جلسه این کمیسیون است.
این متن شامل چند عبارت کوتاه که مدعی بود جملات ظریف در جلسه این کمیسیون است.
کریمی قدوسی نماینده مشهد پنجم دی ماه نیز به همراه 11 نماینده در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور یافتند و فایل صوتی سخنان ظریف در جلسه 28 آذرماه این کمیسیون را استماع کردند و نسخه ای از اظهارات وزیر امور خارجه در این جلسه را در اختیار خبرنگاران اصولگرا قرار داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد